Joensuun näyttelyviikonloppu näytti alkavan aurinkoisissa merkeissä. Lauantai oli mukava, ei tarvinnut kehän reunalla värjötellä kylmissään, eikä todella olisi pitänytkään, olihan vasta elokuun puoliväli. No käsivarret ja nenä hiukan kärtsähti :)
 
Esko Nummijärvi oli tuomarimme lauantaina. Tarkoituksella olin myös Charlien sinne ilmoitellut. Charlie ei käy näyttelyissä kuin satunnaisesti, ei ole niin sanotusti "show dog". Hieman olin laskeskellut aikataulun väärin, ja nippanappa ajoissa siellä sit oltiin, Heini oli jo odottelemassa Kallen kans katsomon vierustalla kun saavuimme näyttelypaikalle.

Charlie esiintyi kauniisti, kuten aina, ja yllätys oli valtava kun saimme ERI;n, sitä olin mielessäni toivonut ja siihen olisin jo tyytynyt. Mutta saatiin myös SA ja nyt näytti siltä että oli mahdollisuus myös SERTI;in. Jännitys tiivistyi kun oli vain 2 koiraa PU kehässä ja olin jo iloinen PU2;sta. Vaan ei sitä milloinkaan tiedä. Kalle käen-poika otti ja yllätti (kaikki paikalla olijat)  olemalla PU1 SERT CACIB & VSP. Voi onnen päivää minulle puhumattakaan Heinistä jonka luona Charlie nykyjään asuu. Oli muuten kotiin viemistä hänellä, 3 pokaalia kera ruusukkeiden. Ei turha reissu ollenkaan :)
 
Äiti & Poika :) ROP & ROP-VET Helmi VSP Charlie

  Olin ilmeiseti ollut jotakuinkin ällistyneen näköinen kun tuomari minulta kysyi että olinko yllättynyt kun urokseni voitti :))

Lissu ennalta arvaten sai tyytyä NUO ERI2 ilman SA;ta, Se pieni kaunotar vaan ei miellytä tuomareita tarpeeksi...

Helmi-mummo oli ennallaan, esiintyi kauniisti, voisi sanoa että vallan liiti kehän poikki
 
ei näytä jalat koskevan maata, reipas mummukka joka vaan paranee vanhetessaan (oma mielipide)!! Ja Hemmun tuolokset tulikin jo mainittua tuossa ylempänä :)

 

Kuvat Jutta Kilponen..